Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Εθνικά Κινήματα στην Ευρώπη (εργασίες μαθητών)

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας Γενικής Παιδείας Γ' Λυκείου, ζήτησα από τα παιδιά να αναζητήσουν στοιχεία για τα Εθνικά κινήματα του 19ου αι. Πρώτος αποκρίθηκε ο Θωμάς Δουκινίτσας,
ο οποίος αναζήτησε στοιχεία για τους Καρμπονάρους στην Ιταλία


«Καρμπονάροι», «Εταιρεία της Καρμποναρίας», «Ανθρακείς» («Carbonari», «Carboneria»).
Μυστική επαναστατική οργάνωση του 19ου αιώνα (1809 - 1832), ίσως η ίδια με τους λεγόμενους «Φιλάδελφους» («Philadelphes»), με δημοκρατικές, αντικληρικαλιστικές, φιλελεύθερες και πατριωτικές θέσεις, η οποία ανέπτυξε δράση κυρίως στην Ιταλία (αποτελώντας την μοναδική εστία αντίστασης στα απολυταρχικά καθεστώτα, που είχαν επιβληθεί στην καταδιασπασμένη Ιταλία μετά την ήττα του Ναπολέοντα Βοναπάρτη το 1815) και λιγότερο στην Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, την Ελβετία και την Πολωνία. Η ονομασία της προήλθε από την ιταλική λέξη «carbonaro», (πληθυντικός: «carbonari»), που σημαίνει «ανθρακεύς», «καρβουνιάρης».
πηγή: http://www.rassias.gr/REVOL028.html

Έπονται και άλλα στοιχεία... Ευχαριστούμε Θωμά!!! 
 Ας συμπληρώσω κι εγώ τα δικά μου... Καρμπονάρο σήμερα ονομάζουμε τον επαναστάτη!! Πάρτε και ένα τραγουδάκι αναλόγου περιεχομένου, από τον Β. Παπακωσταντίνου....




Το τραγούδι ανήκει στον δίσκο που κυκλοφόρησε ο Μ. Θεοδωράκης το 1974 και περιέχει τραγούδια για την παράσταση ""Μαντώ Μαυρογένους" που θα ανέβαζε η Αλίκη Βουγιουκλάκη μαζί μαζί με τον Μάνο Κατράκη, σε σκηνοθεσία Κωστή Μιχαηλίδη.
Συμπληρωματικά στοιχεία μπορείτε να βρίτε εδώ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου