Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Επέτειος εξέγερσης Πολυτεχνείου ΓΕΛ Λιμένα Θάσου

Η σημερινή μέρα πάντα ήταν πολύ ξεχωριστή για μένα, γι αυτό το λόγο επιδιώκω να επιλέγω την οργάνωση της συγκεκριμένης σχολικής γιορτής, όποτε έχω την ευκαιρία να το κάνω. Φέτος η διοργάνωση έγινε πιο ξεχωριστή από ποτέ, λόγω της μαζικής συμμετοχής των μαθητών. Συνολικά μετράμε πάνω από 60 μαθητές οι οποίοι συμμετείχαν στο βίντεο, τραγούδησαν στη χορωδία, αλλά και στη μικρή συναυλία που ακολούθησε. Ευχαριστώ όλους τους μαθητές και τους συναδέλφους που βοήθησαν και φέτος. Ιδιαίτερα θα ευχαριστήσω την πολυτάλαντη συνάδελφο με την μελωδική φωνή,  Ελένη Γαλανοπούλου, η οποία παρά τον φόρτο εργασίας της κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να οργανώσει την πολυπληθέστατη χορωδία μας.
Το βίντεο που ακολουθεί αποτελεί το πρώτο μέρος της γιορτής. Τα πρώτα πέντε λεπτά είναι αφιερωμένα σε ένα μικρό χρονικό της εξέγερσης. Στη συνέχεια, ακολουθεί το κύριο μέρος του βίντεο, στο οποίο συμμετέχουν 37 μαθητές.

Υπεύθυνοι γιορτής:  Αλειφέρης Βασίλης
                                 Σιαμαντούρα Σωτηρία

Διδασκαλία Χορωδίας: Γαλανοπούλου Ελένη


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου