Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Αγώνας λόγων σχετικά με την εκτέλεση του Φιλοκλή

Όταν ανέλαβα το Α1 κάποιο "πουλάκι" μου είπε οτι έχω ταλέντα στους αγώνες λόγων ... Και είπα να το εκμεταλευτώ.. Ετσι , τα παιδιά μου σχεδίασαν έναν αγώνα λόγων σχετικά με την εκτέλεση του Φιλοκλή... Αντιλήφθηκά και μόνη μου, οτι το "πουλάκι" είχε δίκιο...

Δυστυχώς μου έστειλαν μόνο δύο κορίτσια την εργασία τους, αλλά σύντομα θα έχω και τις υπόλοιπες για να ξεδιπλωθεί το ταλέντο όλων
Απολάυστε!!!

Νάνσυ Ιατρού- Δήμητρα Δάνογλου

Υπέρ εκτέλεσης Φιλοκλή: - Πιστεύω πως ο Φιλοκλής πρέπει να θανατωθεί ως ένα παράδειγμα για τους υπολοίπους πως όποιος φέρεται αλαζονικά, τιμωρείται με τον ανάλογο τρόπο.
Κατά εκτέλεσης Φιλοκλή: - Αντιλαμβάνομαι τις απόψεις σου αλλά θεωρώ παρόλα αυτά ότι υπήρξε καθοριστικός ο ρόλος του ως στρατηγός των Αθηναίων και ουδεμία στιγμή δεν παραιτήθηκε από τα καθήκοντα του. Αντίθετα, μάλιστα, υπήρξε πρωτοπόρος στον αγώνα εναντίον του εχθρού.
Υπέρ: - Αν όμως δεν κατέφευγε σε τέτοιες βαναυσότητες, ρίχνοντας στην θάλασσα τους Ανδρίους και τους Κορινθίους δεν θα είχε συμβεί αυτό το κακό και εμείς αυτήν την στιγμή δεν θα αναγκαζόμασταν να εχθρευόμαστε τους ομοεθνείς μας.
Κατά: - Ας μην ρίξουμε, όμως την ευθύνη στο πρόσωπό του. Δικαίως εκλέχθηκε από τους Αθηναίους αρχηγός και η υπεράσπιση της πόλης του αποτελούσε ένα από τα σημαντικότερα αρχηγικά του καθήκοντα. Έτσι, δεν αρμόζει να χαρακτηριστεί ως αλαζόνας αλλά αντίθετα ως σπουδαίος ηγέτης.
Υπέρ: - Δεν γνωρίζεις τα γεγονότα, μου φαίνεται ως έχουν. Παρά τις καλές ηγετικές του ικανότητες, δεν παύει να είναι ένας επιπόλαιος άνθρωπος, καθώς χωρίς να γνωρίζει την τελική έκβαση του πολέμου, είχε κιόλας αποφασίσει την τιμωρία των αιχμαλώτων, η οποία ήταν το κόψιμο των χεριών τους.
Κατά: - Ναι, όντως, η συμφωνία του στην απόφαση αυτή ήταν τραγική, όμως, στον πόλεμο ο άνθρωπος έχει την εντύπωση πως όλα επιτρέπονται, χάνοντας τα ανθρώπινα ένστικτα και τις ευαισθησίες του, μεταμορφώνεται σε ζώο και φέρεται απάνθρωπα σε βάρος του αντιπάλου, αψηφώντας την πιθανή αθωότητα του. Έτσι, λοιπόν, αν οι Σπαρτιάτες προβούν σε εκτέλεση του Φιλοκλή, πράττουν βιαιότητες που υπό άλλες συνθήκες κατηγορούσαν.

1 σχόλια:

Μάρθα Π. είπε...

Μπράβο ξανά! Ο αγώνας λόγων ως μέθοδος κατανόησης προσφέρεται πολύ και στην επόμενη ενότητα, σχετικά με την τύχη της Αθήνας. Αν τον αξιοποιήσετε, περιμένουμε τα αποτελέσματα!

Δημοσίευση σχολίου