Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Συνάντηση Κόνωνα - Ευαγόρα (δραματοποίηση)

Μετά την μεγάλη επιτυχία του ημερολογίου, απόφάσισα να δώσουμε μια συνέχεια στο κείμενο... Φανταστήκαμε λοιπόν τι θα συνέβαινε στην επερχόμενη , μετά την ήττα στους Αιγός ποταμούς , συνάντηση του Κόνωνα με τον Ευαγόρα...
Απολαύστε -γράπτα έστω- τα "θεατρικά" των μαθητών του Α1 του ΓΕΛ Λιμένα Θάσου... Εγώ είχα την τύχη να απολάυσω και την "ηθοποιία" τους..
Νάνσυ Ιατρού - Δήμητρα Δάνογλου
Ευαγόρας: - Οοο τι έκπληξη! Καλώς ήρθες στο παλάτι φίλε Κόνων! Ελπίζω να φέρνεις ευχάριστα μηνύματα για τον πόλεμο!
Κόνων: - Άσε φίλε Ευαγόρα. Η κατάληξη κάθε άλλο παρά ευνοϊκή ήταν. Συνετρίβη ο στόλος μας και προς μεγάλη μας έκπληξη οι Λακεδαιμόνιοι επικράτησαν.
Ευαγόρας: - Μα το Δία, πώς συνέβη κάτι τέτοιο;
Κόνων: - Δεν υπολογίσαμε σωστά τις δυνάμεις του αντιπάλου και παρόλο που υπερτερούσαμε σε υλική δύναμη, ο Λύσανδρος αποδείχτηκε δαιμόνιος στρατηγός.
Ευαγόρας: - Πες μου και άλλες λεπτομέρειες για αυτό. Πέσατε μαχόμενοι τουλάχιστον ή παραδοθήκατε παρακαλώντας για έλεος;
Κόνων: - Μην το κάνεις πιο δύσκολο για μένα. Είμαι ακόμα συντετριμμένος από την απρόσμενη έκβαση της μάχης. Το μόνο που σου ζητώ σαν φίλος είναι να με φιλοξενήσεις για λίγο καιρό στο παλάτι γιατί φοβάμαι ότι η αντίδραση των συμπατριωτών μου στην Αθήνα κάθε άλλο παρά φιλική θα είναι.
Ευαγόρας: - Μην το σκέφτεσαι στιγμή, αγαπημένε μου Κόνωνα, μείνει όσο λαχταράει η ψυχή σου. Για αυτό είναι οι φίλοι!

Ακολουθούν και άλλες σύντομα....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου