Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Γνωριμία με το Project: Παρουσίαση πρώτου τριώρου

5 σχόλια:

Πολίνα Μοίρα είπε...

Σωτηρία πολύ χρήσιμο το ppt ! Θα το δείξω στους συναδέλφους που έχουν αναλάβει τα project γιατί κι αυτοί, (όπως κι εμείς που πήραμε φιλολογικά στην Α' Λυκείου) προχωράμε στα σκοτενά...
Καμιά ενημέρωση..

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!

ΒΑΣΩ είπε...

ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΙΑΣΙΑΣ...ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ..ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧς ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ...
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ Κ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΑΦΟΣΙΩΘΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ!ΦΙΛΙΑ!

Σιαμαντούρα Σωτηρία είπε...

@Πολίνα: στα σκοτεινα πηγαίνουμε, στα σκοτεινά προχωρούμε.. οι ήρωες προχωρούν στα σκοτεινά" όπως έχει πεί και ο Ποιητής (λατρεύω τον Σεφέρη)...Γιατί ήρωες θα είμαστε ολοι όσοι ασχολούμαστε με την πρώτη λυκείου αν την βγαλουμε την χρονιά φέτος... Κι εμείς εδώ στη Θάσο, στα θεοσκότεινα....

@ Βάσω σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα
Ευχαριστούμε όλοι για τις δημοσιεύσεις σου και ειδικά για την τρέχουσα.
Παρακολουθούσα τη δουλειά σου και πέρυσι και από τότε είχα την ... υποψία -λόγω επωνύμου- ότι είσαι Θασίτισσα. Υπηρέτησα στο Λύκειο Λιμένα την περίοδο 1990-1994 και είχα μαθητές με το επώνυμό σου, νομίζω από τον Πρίνο..
Αν υπηρετείς στο Λιμένα, δώσε πολλούς χαιρετισμούς στους παλιούς που με θυμούνται..
Καλή δύναμη!
Νοσταλγικά, Λία Σωτηρίου

Σωτηρία Σιαμαντούρα είπε...

Καλησπέρα κ. Σωτηρίου και με συγχωρείτε για την αργοπορημένη απάντηση αλλά δεν μπορούσα να βρώ το σχόλιο σας. Ναι, είχατε μαθητές ξαδέρφια μου. Έχω ακούσει τα καλύτερα για σας από παλιούς μαθητές σας. Όλοι σας θυμούνται με αγάπη. Εγώ εκείνη την περίοδο ήμουν δημοτικό, επομένως δεν σας γνώρισα. Υπηρετώ στο Λύκειο Λιμένα πλέον και σας μεταφέρω χαιρετισμούς από τον κ. Χατζηγεωργίου και την κα. Εξηντάρη. Είναι οι μόνοι από την παλιά φρουρά που έχουν μείνει στο σχολείο. Χάρηκα πολύ για την επικοινωνία μας και θα χαρούμε να σας δούμε πάλι στο νησί!!!

Δημοσίευση σχολίου