Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Χρήσιμο υλικό για τον Οδυσσέα Ελύτη

Επειδή φέτος, εκτός άλλων, γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Οδυσσέα Ελύτη και είναι πιθανό κάποια διδακτικά σενάρια να είναι αφιερωμένα στη διδασκαλία έργων του ποιητή θα ήταν χρήσιμο να συγκεντρώσουμε ιστοτόπους με χρήσιμο υλικό.


  1. Άξιον Εστί  Γένεσις,
  2. Άξιο Εστί-Τα Πάθη
  3. Άξιον Εστί-Το Δοξαστικό
  1. Εκπομπή «Εποχές και Συγγραφείς» αφιερωμένη στον Ο. Ελύτη
  2. Εκπομπή «Μινιατούρες Συνεικόνες» παρουσίαση του Σηματολογίου του Ο. Ελύτη με την επιμέλεια της Ι. Ιλιοπούλου
  3. Εκπομπή «Παρασκήνιο», Γ. Σεφέρης-Ο. Ελύτης: Δύο νόμπελ στην ελληνική ποίηση
  4. Της πατρίδας μου πάλι ομοιώθηκα: Ο. Ελύτης
  • Bίντεο στο YouTube, ανάμεσα στα οποία επιλέγουμε ενδεικτικά:
  1. Το Προφητικόν από το Άξιον Εστί με τη φωνή του Μ. Κατράκη
  2. Το έργο του Μονόγραμμα σε δύο μέρη ΜονόγραμμαΙ και Μονόγραμμα ΙΙ, με τη φωνή της Ιουλίτας Ιλιοπούλου και του Μίκη Θεοδωράκη ( το κείμενο μπορείτε να το βρείτε εδώ)
  3. Ο ίδιος ο ποιητής απαγγέλλει αποσπάσματα από το Άξιον Εστί
Πηγή: http://blogs.sch.gr/annboukou/

1 σχόλια:

SITALKIS είπε...

Για τον Ελύτη, μπορείς να ρίξεις και ματιά στη θέση http://sitalkisking.blogspot.com/2010_11_01_archive.html

Δημοσίευση σχολίου