Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Θέματα

Giveaway of the Day

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Είμαι απόφοιτος του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τομέα της σχολής με το θέμα της διπλωματικής μου εργασίας να παραγματεύεται το έργο "Περὶ παίδων ἀγωγῆς" του Πλουτάρχου. Είμαι υποψήφια διδάκτωρ του τομέα Κλασικών Σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Δ. Π. Θ. Με ενδιαφέρουν αρκετά θέματα διδακτικής μεθοδολογίας και μελέτες περιπτώσεων. Το 2009 διορίστηκα μέσω Ασεπ και δίδαξα στο ΓΕΛ Αρχαγγέλου Ρόδου για δύο χρόνια. Από το σχολικό έτος 2011-12 υπηρετώ στο ΓΕΛ Λιμένα, στην γενέτειρά μου, την Θάσο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Μουσικά παράλληλα για το "Μόνο γιατί μ' αγάπησες" της Μ. Πολυδούρη...

Αναστενάξατε.. χαμογελάσατε.. ερωτευτήκατε.. αναπολήσατε.. συγκινηθήκατε.. κλάψατε... απορήσατε(ε Αποστόλη?) Όλα αυτά μέ ένα ποίημα.. Χαίρομαι πολύ που σας αγγίζει τόσο πολύ η λογοτεχνία..
Αφού διαβάσατε την επιστολή της Μ. Πολυδούρη ήρθε η ώρα για μουσικά παράλληλα...
Πρώτα στη σειρά είναι αυτά που έχετε να αναλύσετε για την Τρίτη





Στη συνέχεια παραθέτω τα τραγούδια που ακούγαμε κατά την ανάλυση του ποιήματος, όλα σε ποίηση Μ. Πολυδούρη

















Αλλά αξίζει να ακούσουμε και κάποια άλλα μουσικά παράλληλα σε ποίηση άλλων ποιητών
Ρ. Μαρία- Ρίλκε (μτφρ. Κ. Παλαμάς)


Μυρτιώτισσα

2 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Τι ωραία που τα συγκέντρωσες όλα εδώ, Σωτηρία, τα τραγούδια ( Όλα τα τραγούδια για...'Κείνη!)
Χαιρετισμούς.

Σωτηρία Σιαμαντούρα είπε...

Σ΄ευχαριστώ Διονύση.. Τα μικρούλια μου μετά το "Μόνο γιατι μ' αγάπησες" απέκτησαν νέες συνήθειες.. Θέλουν μάθημα μετά μουσικής.. Οπότε τι καλύτερο απ΄το να ακούνε "μουσικά παράλληλα". Το τερπνόν μετά του ωφελίμου...

Δημοσίευση σχολίου